Jak zp disk pod Win98 z linuxu (nebo naopak)?

Martin Lebeda mlebeda na centrum.cz
Pondělí Leden 27 15:36:36 CET 2003

On Mon, 27 Jan 2003 12:34:54 +0000 (UTC)
paveldrapal na seznam.cz (Pavel Drapal) wrote:

> Dobrý den,
>
> provozuji aplikaci na serveru, který běží pod Linuxem. Z tohoto
> serveru potřebuji pravidelně a automatizovaně zálohovat soubory a to
> na počítač, na kterém běží win 98. Vzhledem k tomu,že jsem v této
> oblasti takřka začátečník, chtěl bych se zeptat, jak nejjednodušeji
> to provést.
>
> Není problém, když se z winowsů spojím s linuxovým serverem pomocí
> klienta FTP (SSH), ale chybí mi tam ta automatika...

Pokud ma byt automatika na strane windows, pak bych pouzil protokol scp
a program pscp (popr. ve spolupraci s programem plink) z baliku putty.
Nemusite na linuxu rozbihat nic nez ssh server. :-) Funguji kompletne z
prikazoveho radku, neni problem si je nacpat do .bat souboru.

Jinak existuje i perl pro windows a do neho modul pro (automaticky)
prenos souboru pomoci ftp. To ovsem vyzaduje alespon elementarni znalost
perlu.

Dalsi moznost je nastavit to obracene. Na linux dat smbclient (neni
treba vubec poustet sambu jako server) a na windows jen zapnout sdileni.

--
Martin Lebeda
  ...nebruc, taky jsi se ucil...