Jak zpřístupnit disk pod Win98 z linuxu (nebo naopak)?

Marián Kyral marian.kyral na tiscali.cz
Úterý Leden 28 19:12:33 CET 2003

Pavel Drapal wrote:
> Dobrý den,
>
> provozuji aplikaci na serveru, který běží pod Linuxem. Z tohoto
> serveru potřebuji pravidelně a automatizovaně zálohovat soubory a to
> na počítač, na kterém běží win 98. Vzhledem k tomu,že jsem v této
> oblasti takřka začátečník, chtěl bych se zeptat, jak nejjednodušeji
> to provést.
>
> Není problém, když se z winowsů spojím s linuxovým serverem pomocí
> klienta FTP (SSH), ale chybí mi tam ta automatika...
>
> Děkuji, Pavel Drápal
Mohl by jste si dát do cronu, ať pravidelně udělá zálohu do nějakého
adresáře a tu pak buď pošle na win nebo si win daný soubor vyzvedne. U
ssh by šel použít režim bez hesel (s klíči), podívejte se do archívu.

--
Marián Kyral
email : marian.kyral na tiscali.cz

         checking for intelligent life... not found
                           The Gimp 1.2 (configure)