QMAIL a zahazovani zprav

Jozef Hitzinger hitzinger na phobos.fphil.uniba.sk
Pondělí Leden 27 17:46:27 CET 2003

On Mon, 27 Jan 2003, David Janko wrote:

> vubec nedoruci mail do Maildiru "kos", bez ohledu na dalsi user ruly (pro
> jine email addr to samozrejme normalne funguje)

pozrite do /etc/qmail/users/assign, je nastaveny aby dorucoval na
alias-anonymous? spustil ste po zmene suboru assign qmail-newu?

> neni potreba aspon ne v mem debianim - opet pro jine email addr mi normalne
> funguje - jen ne pro ty co potrebuju:

Oki, sorry. Som to poplietol, patch treba na badmailto (a v debiane je),
nie na badmailfrom :). badmailfrom pobezi, samozrejme len na maily co idu
cez smtp .. ak ich v /etc/qmail/badmailfrom mate, skuste

telnet masina 25
mail from: anonymous na wizards.cz
rcpt to: postmaster na wizards.cz

malo by to dat chybu

553 sorry, your envelope sender is in my badmailfrom list (#5.7.1)

--
jozef  :-)  ps.: dalsie otazky naozaj prosim do sendmail na linux.cz