UT2003 a zvuk v RH 8.0

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Pondělí Leden 27 23:28:44 CET 2003

>   Nainstaloval jsem, ale nic se nezmenilo.

Napady:
1) Pokud jste hry sam prekladal, mohly se prelozit bez SDL_mixer.
2) Bezi nejaky zvukovy demon na pozadi
3) Ne/kompatibilita oss a alsa ovladacu (emulace oss).

Hledani:
1) Co vypisuji hry do konzole?
2) Spustit "strace <jmeno hry>"
3) Napriklad z xmms prehravate jak na alsu tak na oss zarizeni?
4) Zkusit zjistit vyuziti zvukovky "fuser /dev/dsp".

Me osobne hry nehraly - a pricina byla pouze v SDL_mixer.
Mam OSS ovladace.

OldFrog.