UT2003 a zvuk v RH 8.0

Borek Lupomesky borekl na volny.cz
Pondělí Leden 27 22:53:24 CET 2003

On Mon, 2003-01-27 at 23:28, oldfrog na volny.cz wrote:

> Hledani:
> 1) Co vypisuji hry do konzole?

   Nic anomalniho. Rozhodne tam neni nejaka podezrela hlaska o zvuku.

> 2) Spustit "strace <jmeno hry>"

   Ponekud mnoho textu; navic kdo ma byt ze vsech tech mmapu moudry...

> 3) Napriklad z xmms prehravate jak na alsu tak na oss zarizeni?

   Na OSS. Nemam ALSA plug-in. Bohuzel jsem zkusil prepnout na esd
(esound daemon) a xmms to nejak neprezil. Smazal jsem mu ~/.xmms/config
aby nastartoval, ale ted' hlasi Segmentation fault. To mam teda radost.

> 4) Zkusit zjistit vyuziti zvukovky "fuser /dev/dsp".

   Tento povel nevypise vubec nic. No nic, zitra zkusim trosku vic
prohledat Net.

   Borek

BOREK LUPOMESKY                Usti nad Labem, Czech Republic, Europe
WWW: http://www.volny.cz/borekl/                  PGP keyid: B6A06AEB
==========[ MIME/ISO-8859-2 & PGP encrypted mail welcome ]===========