Problém s GeForce3/4 na SuSE 8.1

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Úterý Leden 28 11:16:32 CET 2003

On Út, 2003-01-28 at 11:05, Pavel Benisek wrote:

> Presne tenhle problem jsem mel ve ctvrtek na AthlonXP1700+, GeForce 4
> MX440, Gentoo Linux 1.4rc1.
> Zakomentoval jsem nacteni glx a misto driveru nvidia jsem dal nv
> (neakcelerovany) a vse zacalo behat. V patek jsem to zkusmo prehodil
> zpet a bezelo to taky, takze netusim cim to mohlo byt.

priznam se, ze jsem z nedele na pondeli mel podobny problem s GeForce2
MX400. Slo o to, ze po chvili laborovani s TVout pak pri natazeni nVIDIA
ovladacu (at uz pod X11, anebo pod Windows98) okamzite VSE vytuhlo.
Jedine stesti, ze X11 maji vlastni free 'nv' ovladac, se kterym to
kupodivu jelo.

Kartu jsem musel vytahnout, odnest do prace, strcit do jineho kompu (kde
jela), nechat ulezet a zase prinest zpet domu, kde se napotreti rozjela
a uz zas jede i s 'nvidia' ovladacem.

Stalo se mi to uz podruhe (minule se mi to stalo pri instalaci RH8, psal
jsem o tom do teto konfy), takze me to uz tak moc neprekvapilo, i kdyz
to porad cloveka tak trochu zaskoci.

Je z toho ale zrejme, ze hustota integrace soucastek dosahla uz takove
urovne, ze i jednotlive kusy PC projevuji vlastni inteligenci a zivot.

Petr