K cemu je dobry ext3?

Pavel švarc stefan.samecek na volny.cz
Úterý Leden 28 14:45:07 CET 2003

Oldrich Sapak wrote:

>     Ve std RH jadre je ext3 modulem a neni pri bootu k dispozici,
> proto se fs namontuje jako ext2, jen nevim proc mount rika neco jineho.
>
> Takze fsck po vypadku napajeni intervence chtit mohlo a reseni
> je pres initrd. Jen by se tomuto faktu melo mozna dostat vetsi
> publicity.
:O)) no já nevím RH předpokládá že všichni používají jejich jádra z updates
a tam je to OK. No a pokud někdo chce používat vlastní měl by znát alespoň
základy tj pokud je něco co je modul potřebné pro boot, což ovladač pro fs
na / asi jistě je, musí to být zavedeno v initrd.
Všichni kdo to potřebují to vědí :O)))

Stefan