RPM vs DEB (was RedHat vs Debian)

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Úterý Leden 28 16:02:14 CET 2003

On Tue, Jan 28, 2003 at 03:13:39PM +0100, Slavek Banko (axis) wrote:

> Aha, to je dobrá zpráva. Když jsem kdysi hledal, jaké úpravy byly
> provedeny v Emacsu pro Linux na platformu HPPA, tak jsem našel jeden
> veliký archiv...
>
> Slávek.

Myslel jsem, že mi další diskuze na toto téma do toho vnese trochu světla,
ale nestalo se tak. Proto se ptám: O jakých patchích se bavíte? Pokud jde
o patch z upstream tarballu na modifikaci Debianu, tak ten patch je snad
jenom jeden ne? Každý zdrojový balík má tři soubory[1]:

- .dsc (znamená to Debian Source Control a ne Description, jak tady někdo
tvrdil :-))
- .orig.tar.gz (upstream tarball)
- .diff.gz (právě ten patch, a ten je tedy jenom jeden)

Nebo jste měli na mysli jiný patch?

S pozdravem

Marcel Kolaja                              http://nlp.fi.muni.cz/~xkolaja/
NLPlab FI MU                                        http://nlp.fi.muni.cz/
"Zatím jediná distribuce, u které mám pocit, že se snaží o opravdu
systematické debugování a stabilizování, je Debian."       -- Martin Mareš

[1] Tedy pokud se nejedná o nativní balík Debianu. Ten má soubory pouze
dva: Místo .orig.tar.gz je .tar.gz a žádný diff.gz se nekoná, protože není
co patchovat. :-)

P.S. Ta náhodně generovaná signatura se nám ale dneska povedla ... :-)