RPM vs DEB (was RedHat vs Debian)

Michal Cihar cihar na email.cz
Úterý Leden 28 17:18:46 CET 2003

Zdravim

Marcel Kolaja wrote:

> Myslel jsem, že mi další diskuze na toto téma do toho vnese trochu světla,
> ale nestalo se tak. Proto se ptám: O jakých patchích se bavíte? Pokud jde
> o patch z upstream tarballu na modifikaci Debianu, tak ten patch je snad
> jenom jeden ne? Každý zdrojový balík má tři soubory[1]:
>
> - .dsc (znamená to Debian Source Control a ne Description, jak tady někdo
> tvrdil :-))
> - .orig.tar.gz (upstream tarball)
> - .diff.gz (právě ten patch, a ten je tedy jenom jeden)
>
> Nebo jste měli na mysli jiný patch?

Nevim sice co mel pisatel na mysli, protoze tenhle thread uz me prestal
bavit ;-), ale pravdepodobne to, ze nemala cast baliku obsahuje v tom
patchi v podstate jenom adresar debian.  A v nem (resp. v jeho
podadresari) jsou ulozene jednotlive patche ktere se aplikuji az pri
buildeni baliku.

--
	Michal Cihar