kompilovani pro KDE 3

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Úterý Leden 28 21:26:40 CET 2003

On Fri, 28 Feb 2003, Lukas Marsalek wrote:

> Pravdepodobne bude problem s tim gcc, ale nechapu to, protoze cely strom qt
> knihoven v unstable distribuci by mely byt gcc3 prelozeny..
> Jinak je pravda, ze treba mplayer musim prekladat s volbou --cc=gcc-2.95
> Protoze s gcc-3.0 ani gcc-3.2 to nejde, pri make to hodi chybu , myslim ze
> linkovani..

Pokud si to spravne pamatuju z Vasi predchozi zpravy, kterou jsem uz ale
smazal, tak Vam neprojde ani ./configure.

Tak se zkuste podivat do vznikleho configure.log, a zjistit, co se skriptu
configure nelibi (typicky zjistite, ktery kratoucky testovaci programek se
mu nepovedlo zkompilovat, s jakymi parametry to spoustel, atd.), a mozna z
toho pujde nejakym zpusobem urcit vinik.

--
JiKos.