kompilovani pro KDE 3

Lukas Marsalek marsalek na kn.vutbr.cz
Úterý Leden 28 21:59:36 CET 2003

Dne út 28. ledna 2003 21:26 jste napsal(a):

> Pokud si to spravne pamatuju z Vasi predchozi zpravy, kterou jsem uz ale
> smazal, tak Vam neprojde ani ./configure.
>
> Tak se zkuste podivat do vznikleho configure.log, a zjistit, co se skriptu
> configure nelibi (typicky zjistite, ktery kratoucky testovaci programek se
> mu nepovedlo zkompilovat, s jakymi parametry to spoustel, atd.), a mozna z
> toho pujde nejakym zpusobem urcit vinik.
>
> --
> JiKos.

Mate pravdu, nemohl spravne slinkovat program pro qt, pri pouziti gcc-3.2,
takze v tom je problem. Jenom nevim, jak ho vyresit, kdyz jsou nove qt
knihovny nainstalovane i ty starsi. Proste prekompilovat qt? To ale dost
neektivni reseni, kdyz ma clovek apt zdroje.. kde se to hned upgrajduje se
spatnym gcc.
Zkusim si s tim jeste pohrat, dekuji za radu.

--
Lukas Marsalek		Debian GNU/Linux
marsalek na kn.vutbr.cz	icq:95651088