Problem pri instalaci RedHat

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Leden 28 22:46:57 CET 2003

| Odesílatel: Vymazal Milan <vymazal.milan na seznam.cz>
| pokousim se nainstalovat linux RH 8.0 na jednu 333. nabootuju z CD a
| spustim instalaci v text modu.. vyberu balicky a nastaveni a rozdelim
| disky. A pokracuji dale zformatuje se / a pak /boot tak ja to byva  a
| nakonec zacne kopirovat image na disk. pak se objevi jenom cista modra
| obrazovka a restart. zadna hlaska nic ..

HW chyba :(

Taky jsem pred dvema roky instaloval linux na stroj, kde do te doby bez
problemu bezel netware. Mel vadny CPU, jenze ta chyba se projevila jen s
linuxem, choval se vylozene divne. Pred pul rokem jsem mel instalovat na
PC, kde jely NT /(taky OK) - linux se ani nedoinstaloval a linuxove
zahorovaci testy se zastavovaly 0,5-5 minut po spusteni. Tady vidite, jak
linux dusledne vyuziva "sverene prostredky".

JL.