Re: Pripojeni 2 siti pres 1 linux server.

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Úterý Leden 28 22:57:15 CET 2003

On Tue, 28 Jan 2003, XXXNET wrote:

> Omlouvam se, muzete mi tuto ideu priblizit treba na nejakem malem
> prikladu. Diky

Pokud jsem to spravne pochopil, tak situace je takova, ze Vy mate linux,
ktery je pripojen od providera k Internetu, a nekde v siti za nim mate
nejake stroje, v ruznych fyzickych sitich, ktere chcete mit v jedne male
IP siti, kterou na Vas celou Vas ISP routuje (na IP adresu toho Vaseho
linuxu).

Tedy neco jako

Internet |----- Ipaddr 1.2.3.1|Linux| -- eth1 -- Sit A

                              |eht2
                               Sit B

Vy mate dejme tomu prideleny rozsah IP adres 1.2.3.1 - 1.2.3.8, ktery je
cely Vasim ISP routovan na Vasi adresu 1.2.3.1, a Vy chcete mit jeden
stroj s IP adresou 1.2.3.2 v siti A, a jeden stroj s IP adresou 1.2.3.3 v
siti B.

Pokud to tak skutecne je, pak prece staci pridat do routovaci tabulky neco
jako

route add -host 1.2.3.2 dev eth1
route add -host 1.2.3.3 dev eth2

A je to hotovo.