Re: Pripojeni 2 siti pres 1 linux server.

XXXNET xxxnet na seznam.cz
Úterý Leden 28 22:43:22 CET 2003

Omlouvam se, muzete mi tuto ideu priblizit treba na nejakem malem
prikladu. Diky

Tomas

On Tue, 28 Jan 2003, XXXNET wrote:

> [...]
jak.

A musite to mit nutne jako aliasy? Nestacilo by Vam, aby am Vas
provider
naroutoval tu celou subsit na ten Vas linux (na IP adresu odlisnou od
techto dvou adres), a Vy byste si na nem pak udelal v routovaci
tabulce
udelal host routy (s maskou 255.255.255.255) na prislusne interfacy?

--
JiKos.

Reklama:
Mapy Prahy, Brna a Cech najdete na http://www.mapy.cz