NVidia a TV out v RH 8.0

Frantisek Federer ferdys na volny.cz
Středa Leden 29 00:12:44 CET 2003

Petr Buzrla wrote:

>Zdravim,
>uz vice nez dva dny se trapim s rozchozenim TV out na karte Nvidia
>GeForce 4 pod Linuxem a bezvysledne. Zkusil jsem vsechna nastaveni co
>jsem nasel v archivu, ale bezvysledne.
>NVIDIA_GLX-1.0-4191
>Muze mi prosim nekdo poslat konfiguracni soubor pro X se spravnym
>nastavenim? Predem diky.

Plne vas chapu, mam GeForce4 MX 440 a hodne jsem se zapotil. Ale nyni
funguje k plne spokojenosti. Tusim ze NVTV ktery je dale zminovan umi
ovladat jen karty ktere v sobe maji TV chip od treti firmy, nikoli TV
encoder NVIDIA. Pomohla me dukladna cetba README z NVIDIA_GLX-1.0-4191.
Posilam Vam na mail 2 conf. soubory - 1x pro konfiguraci 2 nezavislych
obrazovek ( CRT & TV ) a druhy pro TvinView.
mnoho stesti

Franti^(1)ek Federer    *     Arabská 576, PRAHA 6, 160 00
mailto:ferdys na volny.cz	              tel.: 605 959 803
					  ICQ:112169505