kompilovani pro KDE 3

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Středa Leden 29 10:35:06 CET 2003

On Fri, Feb 28, 2003 at 09:59:34PM +0100, Lukas Marsalek wrote:
> Mate pravdu, nemohl spravne slinkovat program pro qt, pri pouziti gcc-3.2,
> takze v tom je problem. Jenom nevim, jak ho vyresit, kdyz jsou nove qt
> knihovny nainstalovane i ty starsi. Proste prekompilovat qt? To ale dost
> neektivni reseni, kdyz ma clovek apt zdroje.. kde se to hned upgrajduje se
> spatnym gcc.
> Zkusim si s tim jeste pohrat, dekuji za radu.

 S timto jsem se setkal -- uz si presne nepamatuji jak jsem to resil,
 ale asi upravou nejakeho Makefile nebo nejakeym symlinkem :-( ...
 urcite jsem neprekompilovaval QT. IMHO ma Debian trosku problemy s
 cestama co vraci ruzna udelatka (naposledy jsme si vsimnul naproste
 zmatenosti u "mozilla-config" :-) .. ale je to unstable.

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/