RPM vs DEB (was RedHat vs Debian)

Středa Leden 29 12:48:21 CET 2003

Martin Lebeda wrote:

> Jak by se sneslo srovnani debianu a Suse, po prakticke strance.
> RedHat i Debian jsem uz nejakou dobu provozoval, SuSe znam jen z
> doslechu, ale vetsinou to jsou kladne ohlasy.

	Debian neznam, prave proto zjistuji podrobnosti, zda-li odpovida
hlavnim pozadavkum, nicmene od jednoho (nebudu jmenovat) cloveka,
kteremu nemam duvod neduverovat, ma bohate prakticke zkusenosti a hlavne
je to praktik z komercni sfery (velkeho ISP), mam dobrou radu, abych do
Debianu nesel... (tech rad timto smerem je samozrejme vice)

	Co se tyce SuSE, pak zejmena s poslednim bodem je nekdy vyrazne(!) na
stiru. Navic (ciste soukrome) mam vyhrady vudci postupu SuSE zejmena s
ohledem na tazeni veci az na (za) hranu a to vcetne pravnich aspektu...
- proto je nehodlam podporovat a vudci Red Hat Inc. mi neprinasi dalsiho
uzitku v zadne oblasti meho vyuziti (Red Hat si uspokojive pocestit
dovedu sam, SuSE proto neocenim...)