RPM vs DEB (was RedHat vs Debian)

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Středa Leden 29 15:12:44 CET 2003

On Wed, Jan 29, 2003 at 02:32:36PM +0100, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Cekal jsem, ze za toto sklidim kritiku...

 Mozna jsem necita, ale kritiku v te me vete necitim :-)

> 	To, ze to dotycny sdelil soukrome bylo urceno mym usim (a zrejme prave
> proto, ze prijemce jsem byl ja (se svym postojem) - dotycneho jsem
> osobne v zivote nevidel:->) - myslim, ze neni korektni aby vec sdelena
> mezi 4 kukadly se stala veci verejnou...

 Sice jsem se ptal na problem Linuxove distribuce a ne na castost a
 frekvenci pohlavniho styku nebo velikost prijmu, ale 100% chapu a
 respektuji pravo na soukromi. Jen nechapu proc zacit o necem co
 nasledne nemohu dokoncit a pak musi zustat u dohadu.
 (Tendle odstavec bych napsal i v pripade, ze by dotycny psal o RH,
 Suse apod... mozna jen u M$ by mne to nezajimalo)

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/