RPM vs DEB (was RedHat vs Debian)

Martin Lebeda mlebeda na centrum.cz
Středa Leden 29 15:19:56 CET 2003

On Wed, 29 Jan 2003 12:32:32 +0000 (UTC)
zakkr na zf.jcu.cz (Karel Zak) wrote:

>  IMHO posuzovat distribuci podle jedne specificke aplikace je ulet.

Tohle neberu, ptam se, doufam srozumitelne, zda ma nekdo zkusenost s
provozem Oracle9i na SuSe 8.1, nebot dosud provozuji oracle 7.3 na SCO
OpenServeru 5.6.

Pokud se nikdo neozve, tak to beru ze nikdo takovou zkusenost nema (nebo
neni ochoten se o ni podelit) a pak nerikam ze je distribuce spatna, ale
budeme to proste zkouset jako prvni a takto to budu prezentovat sefovi
az budeme rozhodovat zda konkretni distribuci koupit, ci nekoupit.

--
Martin Lebeda
  ...nebruc, taky jsi se ucil...