jak se detekuje korektni "umount"

Jiri Chmelik chm01 na mikroklima.cz
Středa Leden 29 16:04:50 CET 2003

> Hm, zkuste ho tesne pred restartem proste umountovat uplne, co to bude
> delat, pripadne nabootovat v singlemode, a pustit e2fsck na /dev/sda1,
> jestli ten filesytem nemate nejaky zboreny.

uplne odmountovat mi nejde (mozna i celkem logicky), pak by nejspis nebyl
nalezen programek /sbin/reboot ,ktery (jak jsem pochopil) rika jadru TED na
restart. atd...
fsck po restartu probehne bez nalezeni problemu, jen se tam asi pri rebootu
nejak nezapise ten priznak CLEAR
Jeste poznamka (kdyby jeste nekoho neco napadlo): ten disk /dev/sda je HW
IDE RAID radic Promise SX6000 s raid 5, jestli to na to nemuze mit vliv...
Diky
Chm.