Antivir

Ondrej Sury sury.ondrej na globe.cz
Středa Leden 29 18:21:07 CET 2003

Peter Surda <shurdeek na panorama.sth.ac.at> writes:

> Aha. Ja take volam mail server :-)

> Tuna s tebou musim plne suhlasit. Velke mnozstvo prevadzkovatelov sluzieb
> nielenze nema saju, co sa v ich masinach deje, ale casto ani, ze vobec nejake
> take maju.

Myslim, ze jste to nepochopil.  Mozna jeste blizsi prirovnani by bylo
"mail proxy" nebo "mail firewall".  Tedy ve, kterou projdou nejake emaily,
se kteryma se provede nejaka akce a ta akce neni doruceni do lokalnich
schranek uzivatelu na tom serveru (i kdyz muze byt funkce toho serveru
kombinovana).  Tedy server s MTA bez MDA ;-)

O.
--
Ondrej Sury - CIO                   Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420(2)35365000 Fax: +420(2)35365009     Planickova 1, 162 00 Praha 6