Voice over IP

Tomas MACOUREK macourek na microware.cz
Středa Leden 29 21:25:35 CET 2003

To je prave to, ze v nastaveni te brany se primo definuje adresa NAT
Global IP adresa a port ofset. Pres maskaradu mi to "skoro" bezi :)
potreboval bych nekoho, kdo to fyzicky rozebihal. Diky

--

Tomas MACOUREK, Microware - sluzby uzivatelum VT
LAN, Hardware, Software, Aplikace na klic, UNIX/Linux/Windows