Voice over IP

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Středa Leden 29 22:12:44 CET 2003

Dne Wed, Jan 29, 2003 at 09:25:35PM +0100, Tomas MACOUREK napsal:

> To je prave to, ze v nastaveni te brany se primo definuje adresa NAT
> Global IP adresa a port ofset. Pres maskaradu mi to "skoro" bezi :)
> potreboval bych nekoho, kdo to fyzicky rozebihal. Diky

No kdyz se pouzije openh323proxy, tak ta se spousti na tom natujicim stroji.
Ale je u ni popsana i nejaka jina konfigurace, kdyz se da do vnitrni site.
Pocitam ze i u te vasi proxy je napsano, jak se to nakonfiguruje v ruznych
situacich a nebo je to na webu vyrobce. Ty porty nejsou obecne stejne.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nejztracenejsi den naseho zivota
je ten, kdy jsme se nezasmali.