RedHat vs Debian

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Čtvrtek Leden 30 07:38:59 CET 2003

On Wed, Jan 29, 2003 at 05:52:50PM +0100, Mirek Petricek wrote:

> Trochu se musím pousmát. Konečně na to Debianisté přišli. Prostě to
> není reálné udržet 11.000 stabilních balíčků pro 11 architektur. Proto
> se Red Hat, coby komerční firma, která na svou práci musí poskytnout
> určité stupně záruk, snaží distribuci spíše zeštíhlovat (odstraňovat
> sporadicky používané programy, sjednocovat desktopová prostředí ...).

suhlasim ... niekto ide cestou univerzalnosti, niekto sa specializuje na
konkretnu cielovu skupinu - mozno sa najde firma podobna Progeny, ktora
sa pusti do nejakej vetvy Debianu, ktora bude specializovana, uvidime
... Progeny Debian zalozeny na Debian Potato a doplneny o graficku
instalaciu ma velmi milo prekvapil, ked automaticky nainstaloval
graficke prostredie, zvukovu aj sietovu kartu - to sa uz da odporucat
takyto Debian aj zacinajucim pouzivatelom ...

na druhej strane, mam pod spravou niekolko sparc serverov a najde sa aj
alpha - a cloveka potesi, ked moze mat vsade rovnake programy ;-)

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE