Linux x Unix - cestina

Kratochvil Kamil Kamil.Kratochvil na gist.cz
Čtvrtek Leden 30 08:22:41 CET 2003

Přeji hezký den,
nepoužívám Linux moc dlouho a mám následující problém.
Z Linuxové konzole se hlásím přes telnet k lokální Unixové stanici.
Po přihálšení mi to napíše chybný typ terminálu. Pokud tento nastavím na ansi, vše funguje až na podporu češtiny. Na Unixu je nastavena speciální znaková sada vt32x.kbd. Nemohl by mě někdo za zkušenějších uživatelů alespoň naťuknout, jak postupovat ?
Prošel jsem již archiv konference, několik známých, ale nikdo mi nedokázel poradit dostatečně, abych to rozchodil. Mám Mandrake 8.2 a AIX 4.
Díky předem za jakoukoliv pomoc
Kamil