Linux x Unix - cestina

Mirek Petricek mirek na petricek.cz
Čtvrtek Leden 30 10:33:32 CET 2003

On Thu, Jan 30, 2003 at 08:22:41AM +0100, Kratochvil Kamil wrote:
> Přeji hezký den,
> nepoužívám Linux moc dlouho a mám následující problém.
> Z Linuxové konzole se hlásím přes telnet k lokální Unixové stanici.
> Po přihálšení mi to napíše chybný typ terminálu. Pokud tento nastavím na ansi, vše funguje až na podporu češtiny. Na Unixu je nastavena speciální znaková sada vt32x.kbd. Nemohl by mě někdo za zkušenějších uživatelů alespoň naťuknout, jak postupovat ?
> Prošel jsem již archiv konference, několik známých, ale nikdo mi nedokázel poradit dostatečně, abych to rozchodil. Mám Mandrake 8.2 a AIX 4.

Podporou češtiny myslíte co? Vkládání českých znaků? Jejich
zobrazování? vt320 IMHO není znaková sada, ale typ terminálu, který
zřejmě ten AIX předpokládá.

Obvykle je třeba přidat typ terminálu "linux" do databáze terminálů
(termcap) na UNIXu.

--
/* Miroslav Petricek            mirek na petricek.cz
   UNIS COMPUTERS, spol. s r.o. mpetricek na uniscomp.cz