Automaticke doplneni promenne PATH po startu

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Čtvrtek Leden 30 09:39:03 CET 2003

On Thu, 30 Jan 2003, Garalda wrote:

> ------------------------
> # .bash_profile
>
> # Get the aliases and functions
> if [ -f ~/.bashrc ]; then
> 	. ~/.bashrc
> fi
>
> # User specific environment and startup programs
>
> PATH=$PATH:$HOME/bin:$HOME/prog_jaz/j2sdk1.4.1/bin:$HOME/OpenOffice.org1.0.1/program
>
> export PATH
> export JAVA_HOME=$HOME/prog_jaz/j2sdk1.4.1
> unset USERNAME
> -----------------------------
>
> a zase nic, zadna cesta se mi nenastavi :(
> [...]

I kdyz zasadne neodpovidam lidem, kteri neuvadeji sve jmeno ani v podpisu
ani v hlavicce, tady se pokusim.

V tech skriptech mate zrejme neco jineho nez pisete sem, protoze me to na
MDK 8.2+9.0+Cooker funguje naprosto ocekavanym zpusobem.
Schvalne si vytvorte extra soubor s tim extra nastavenim pro Javu a potom
do .bashrc zadejte UMYSLNE odkaz na chybny soubor a melo by to vypsat
chybovou hlasku.
Ja pouzivam nastaveni pro Javu obdobnym zpusobem, v .bashrc mam radek:
. .java_14
a v prislusnem souboru nastaveni cest a fici to naprosto v pohode.

R.V.