Antivir

Čtvrtek Leden 30 13:21:51 CET 2003

On Thu, Jan 30, 2003 at 08:06:14AM +0100, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:
> 	No treba takova, ze nekoupis jednu licenci...:-) (driv to slo,
> 	dneska uz ji neprodaji - minimalni pocet je pry 5 kousku)
To mas skade? Ja som klikol na buy online a dopracoval som sa az k zadani
mena a cisla kreditky.

> 	Jen aby toto bylo napsano v licenci a ne popisu produktu...
Tak to by bolo ozaj divne keby tam bolo nieco ine.

> 	Co lze realne koupit v CR je napr. toto:
No, asi som rozmaznany, som zvyknuty kupovat software online, a tam je to
vacsinou jedno ci si v CR alebo kde.

> KAV Business Optimal Sendmail/Qmail/Postfix/Exim (počet licencí = počet
> mailboxů)
>
> [vytazeno primo z ceniku - jak vidno, chci scanning na MTA (jak spravne
> kolega Sury podotkl, nemusi to byt MTA + MDA) a oni se pidi po poctu
> mailboxu - co kdyz je jeden - nazyvam to domenovy kos...]
Ako som povedal, nikdo ta nenuti kupit toto, ked chces KAV pouzivat na
skenovanie posty.

> 	Mail server oznacuji stroj, ktery zaroven slouzi skutecne jako
> 	server pro IMAP, POP3 apod. - mail hub obecne takovou aplikacni
> funkcionalitou oplyvat nemusi - staci mu zustat u SMTP protokolu...
Aha. V tom pripade to nevolam nijak, lebo take nepouzivam :-)

> 	Ja si to myslim rovnez, P4 s 0.5GiB RAM tech 200MB posty denne
> 	zvladne levou zadni, bohuzel nikdo mi to neni schopen nabidnout ani z
> hlediska licence, natoz cenu... dalsi sranda je pri rustu (+ POP3 ucty,
> domeny apod.) To bys neveril, jake ukazatele mohou hrat roli pri urceni
> licence a vysledne ceny, kam se hrabe Oracle se svymi MHz, procesory,
> klienty atd.
Ja dost vazne rozmyslam nad campus licenciou od sophosu za 5000 EUR / rok.
Potom mozeme pouzivat aky soft chceme a na lubovolnom mnozstve pocitacov.

> 	Presne, protoze ty servery mas v cene..:-) - je dobre cist
> licence...(originaly, ne nedomrle pokusy o preklady)
K citaniu licencie som sa v pripade sophosu nedostal, len som telefonoval s
rakuskym distributorom, tie prachy sa mi vtedy zdali prilis vela, mozno ich
vsak zozeniem.

> 	Ja vim, ale mne staci skutecne v pripade Sophosu (jinak s nim jsem
> spokojeny) SAVI na mail hub - bez ohledu na pocet mailu, schranek,
> uzivatelu (copak schranka = uzivatel!?) a jinych nesmyslu, ktere ze SMTP
> nevycucas..., mam dost zakazniku, kteri po tom okamzite skoci, bohuzel
> Sophos (UK) se se mnou nebavi a na zadost o obchodni zastoupeni nijak
> nereflektuje (jak asi bude vypadat support), lokalni zastupitele (2
> kousky) jsou naprosto neschopni...
Je to uplne jednoduche, Sophos ma jednoducho vsetko podla poctu uzivatelov. Co
s tym konkretne robis ich moc nezaujima.

> Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                 FoNet, spol. s r. o.
Bye,

       They called their place of existence the "Universe", not the
                      "Great Programmer/Universe".