sysctl

Čtvrtek Leden 30 15:05:01 CET 2003

Tibor Pittich píše:
> nie, balik procps nie je vyzadovany zakladnym systemom, aspon v Mandrake
> nie je vyzadovany balikom basesystem, takze ak si dam napriklad uplne
> minimalnu unstalaciu, tak balik procps nemusim mat.. v tom pripade by
> riesenie cez sysctl nebolo funkcne.
	Tak v tom případě je Red Hat víc provázaný:
$ rpm -e --test procps
error: removing these packages would break dependencies:
        procps je nutné pro mkxauth-1.7-18
        procps je nutné pro sysctlconfig-0.15-1
        /bin/ps je nutné pro autofs-3.1.7-28
        /sbin/sysctl je nutné pro initscripts-6.67-1
A zkuste odinstalovat initscripts ;-).

> btw. nie "Většina systémových prostředků běžícího jádra se dá
> konfigurovat pomocí sysctl", ale "vsetky" :)
	Tak to bude záležet na tom, čemu řekneme jádro. Všechno, co je
v /proc/sys ano, ale v /proc toho najdete mnohem víc.

> osobne si ale aj tak myslim, ze zapis cez sysctl je tak trochu
> systemovejsi a sam ho pouzivam radsej ako echo.
	Už jsem se bál, že jsem jediný na světě...