OpenOffice a pad X serveru

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Čtvrtek Leden 30 17:42:27 CET 2003

   From: Petr Zapadlo <zapadlo na melzer.cz>
   Date: Thu, 30 Jan 2003 13:32:42 +0100

Zdravím,

   > stala se mi takova vec, prisel mi jeden konkretni dokument (*.doc) a kdyz ho
   > otevru , a pohybyhi se v nem na jednio konkretni misto tak mi najednou upadne
   > Xserver.  Je to prokazatalne tim konkretnim dokumentem, jine mi chodi v
   > pohode. Zajimave ze v nem neni nic specialniho, zadny obrazek tabulka nic.
   > Vim ze podobny problem se uz nekdy vyskytoval ale nejsem schopen ho v archivu
   > najit.
   > Dela to u verze ooCZ1.0.1 i 1.0.2rc1. na RH8.0, VGA  G200.
   > Reportovat to ? Kam ? Lokalizatorum nebo primo do mainstremu?

zkuste ještě originální verzi OOo (pro zajímavost) a pak reportujte do
mainstreamu. Ale ne do OOo, ale do XFree (resp. to RH Bugzilla). To, že
spadne server (v tomto případě XFree) nemůže být způsobeno chybou
v klientovi (OOo). Vždy je to chyba serveru. Maximálně by mohl spadnout
klient.

Mohl byste mi tento dokument poskytnout? Podobný problém mají lidé na
Mandraku i na Red Hatu, ale na SuSE to ještě nikdo nereportoval. Já bych to
chtěl vyzkoušet.

Díky.
--
Pavel Janík

I have decided to leave lkml because everybody else is doing it too.
                  -- Matthew Fredrickson in lkml