OpenOffice a pad X serveru

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Pátek Leden 31 12:35:12 CET 2003

On Čt, 2003-01-30 at 17:42, Pavel Janík wrote:
>    From: Petr Zapadlo <zapadlo na melzer.cz>
>    Date: Thu, 30 Jan 2003 13:32:42 +0100
>
> Zdravím,
>
>    >
>    > stala se mi takova vec, prisel mi jeden konkretni dokument (*.doc) a kdyz ho
>    > otevru , a pohybyhi se v nem na jednio konkretni misto tak mi najednou upadne
>    > Xserver.  Je to prokazatalne tim konkretnim dokumentem, jine mi chodi v
>    > pohode. Zajimave ze v nem neni nic specialniho, zadny obrazek tabulka nic.
>    > Vim ze podobny problem se uz nekdy vyskytoval ale nejsem schopen ho v archivu
>    > najit.
> [...]

Ja takhle tez obcas narazim. Naposled prave vcera (opakovatelne!).
System je RedHat 7.3 (gnome) (no, neni prilis updatovany, mam
ho doma bez poradne linky do Site) a OO je ted to posledni 1.0.1cz.
Dokument vznikne jednoduse: je to zdrojovy text (pascal),
ktery edituji ve vim a potreboval jsem ho mit i na papire - barevne.
=> ve vim lze buffer prevest do html a to pak ulozit (mohu poslat).
Ten jsem nasledne otevrel v OO writeru a vytisknul si ho.
Vse bez problemu.

Ale pokud tim dokumentem (bez uprav, tak jak ho udela vim)
nejdriv projizdim dolu koleckem mysi, spolehlive to slozi X server.

Pozoroval jsem to driv a doufal jsem, ze v nove verzi to uz nebude.
Ovsem, pokud to je chybami v XFree ...!

Ivo Panacek