vhodna graficka karta s S-video a TV-out

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Čtvrtek Leden 30 17:47:01 CET 2003

> domění, že

> Uz
>
> A z toho ma plynout, ze nVidie jsou nejdokonalejsi po HW i SW
> strance ?

Z toho ma plynout, ze se nemam ohanet kvalitou ovladacu u karty, kde ma
tolik lidi problemy DVI pripojenim. A pokud se vyrobci te karty vytahuji
kvalitnim obrazem, tak by se meli postarat o to, aby fungovalo DVI. A uz
vubec ji nemam doporucovat, kdyz se neseznamim se skutecnym stavem.

> Apropo, myslite si, ze kdyz autori Mplayeru, Directfb a par
> dalsich programu Nvidie nedoporucuji, ze jsou to blbci co
> nicemu nerozumi ?

Muzete mi ukazat radek, kde jsem napsal jedine slovo o NVIDIA? Asi starnu,
protoze si vazne nepamatuju, ze bych se o ni zminil. Vubec nemam tuseni, co
ma nvidia spolecneho s tim, ze ani Matrox ty ovladace nezvladl.

TNX