vhodna graficka karta s S-video a TV-out

Ctirad Fertr phanatic na NOSPAMvolny.cz
Čtvrtek Leden 30 18:49:58 CET 2003

> Z toho ma plynout, ze se nemam ohanet kvalitou ovladacu u karty, kde ma
> tolik lidi problemy DVI pripojenim.

O cem to proboha mluvite ? Moje G400 MAX (kterou jsem doporucoval) zadne DVI
nema, takze s nim nemuze mit ani problemy. Navic ovladace jsou soucasti
kernelu respektive Xfree86, takze pripadne chyby rozhodne nejsou na strane
Matroxu, jejichz ovladace nepouzivam.

> Muzete mi ukazat radek, kde jsem napsal jedine slovo o NVIDIA?

A jak si mam vysvetlit Vasi reakci na odstavec, ve kterem pisu o tom, ze
pred Nvidii bych dal prednost Matroxu nebo ATI, protoze jak po strance
zeleza tak po strance ovladacu je lepsi. Zduraznuji to slovo "lepsi",
netvrdim, ze jsou 100%  bezchybne a dokonale (co je dokonale ?), jsou proste
jen lepsi.

Ctirad