vhodna graficka karta s S-video a TV-out

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Čtvrtek Leden 30 19:56:54 CET 2003

> karty, kde
>
> O cem to proboha mluvite ? Moje G400 MAX (kterou jsem
> doporucoval) zadne DVI nema, takze s nim nemuze mit ani
> problemy. Navic ovladace jsou soucasti kernelu respektive
> Xfree86, takze pripadne chyby rozhodne nejsou na strane
> Matroxu, jejichz ovladace nepouzivam.

Ach boze, za co me trestas? Doporucil jste karty Matrox a placnul jste tam
neco o kvalite ovladacu. Na to ja reaguju s tim, ze to neni s ovladaci od
Matroxu taky slavne a uvedl jsem duvod, proc to slavne neni. Ono totiz je
rozdil poradit: Kupte si Matrox G400 MAX. Na normalnim monitoru s kernel
ovladaci to chodi dobre. A je rozdil rict. Kupte si Matrox, ma dobre
ovladace. (Ja vim, ze jste to rekl trosku jinak, ale vysledek byl IMHO
stejny) Protoze pokud vam nekdo nedej boze bude duverovat, tak pak muze mit
problemy. Onehda mi tu taky nekdo doporucil Matrox jako vhodnou kartu pro
LCD a ja se nastesti pred tim, nez jsem ji koupil, koukl na web matroxu a
jejich diskusni skupiny. Ono totiz to, ze nekomu "neco" za urcitych podminek
funguje neznamena, ze to "neco" je dobre nebo ma dobre ovladace.

> A jak si mam vysvetlit Vasi reakci na odstavec, ve kterem
> pisu o tom, ze pred Nvidii bych dal prednost Matroxu nebo
> ATI, protoze jak po strance zeleza tak po strance ovladacu je
> lepsi. Zduraznuji to slovo "lepsi", netvrdim, ze jsou 100%
> bezchybne a dokonale (co je dokonale ?), jsou proste jen lepsi.

Myslim, ze jsem to jasne popsal vys. Doporucil jste Matrox bez uvedeni
dalsich omezujicich podminek s tim, ze maji dobre ovladace. Coz neni pravda.
Proto nasledovala moje reakce. Nicmene je klidne mozne, ze Matrox ma
nejlepsi ovladace. Ale neni to tim, ze by meli dobre ovladace, ale tim, ze
ostatni teda maji horsi ovladace. Coz mi prijde dost smutne. :-(

TNX