vhodna graficka karta s S-video a TV-out

Ctirad Fertr phanatic na NOSPAMvolny.cz
Pátek Leden 31 03:10:25 CET 2003

> Ach boze, za co me trestas? Doporucil jste karty Matrox a placnul jste tam
> neco o kvalite ovladacu.

Ale houby. Tvrdil jsem jenom, ze jednoznacne preferuju Matrox a ATI nad
nvidii, protoze maji lepsi (ne dokonale, ne bezchybne, proste lepsi) zelezo
i ovladace.
Nesmite to brat tolik osobne.

> Na to ja reaguju s tim, ze to neni s ovladaci od
> Matroxu taky slavne a uvedl jsem duvod, proc to slavne neni.

Tak jeste jednou. Elementarni problemy (nemluve o cele filozofii a pristup
firmy) s linuximi ovladaci pro obecnou nvidia kartu jsou podle me daleko
zasadnejsi problem nez nejaka docasne nufunkcni featura jedne konkretni
karty od Matroxu. Podle toho upravuju svoje preference pri vyberu karty.

Ctirad