Antivir AVG

Robert Jirik robert na aristoteles.xhaven.net
Pátek Leden 31 01:36:28 CET 2003

Petr Prazak wrote:
> Jeste par tydnu pockejte. :)

Kdyz uz jste to nakousl - je konkretnejsi info o 7ckove verzi? Slysel
jsem (z ust Vaseho cloveka na Invexu), ze bude `jen` cmdline verze,
ktera proscannuje dany soubor. Plati to? Nebo je i rezidentni? Bude
jedna verze pro win a druha pro lin, nebo to bude a-la napr. Lingea -
oboje v jednom? Uvazujete o nejakem primejsim provazani s nejakymi
mailservery, napr. postfix, nebo se budou muset scannovat soubory mboxu,
resp. maildiru? AVG pouzivam (ja + 2 firmy ve kterych jsem pracoval a do
kterych jsem jej doporucil) a jsem velice spokojen, proto se na ver. 7
tesim :))

hezky den,
Robert Jirik

--
Robert Jirik
[mailto:robert(at)aristoteles.xhaven.net]