Antivir AVG

Pátek Leden 31 02:54:22 CET 2003

On Fri, Jan 31, 2003 at 01:36:28AM +0100, Robert Jirik wrote:

> Kdyz uz jste to nakousl - je konkretnejsi info o 7ckove verzi? Slysel
> jsem (z ust Vaseho cloveka na Invexu), ze bude `jen` cmdline verze,
> ktera proscannuje dany soubor. Plati to? Nebo je i rezidentni? Bude
> jedna verze pro win a druha pro lin, nebo to bude a-la napr. Lingea -
> oboje v jednom? Uvazujete o nejakem primejsim provazani s nejakymi
> mailservery, napr. postfix, nebo se budou muset scannovat soubory mboxu,
> resp. maildiru? AVG pouzivam (ja + 2 firmy ve kterych jsem pracoval a do
> kterych jsem jej doporucil) a jsem velice spokojen, proto se na ver. 7
> [...]

Pro sendmail by bylo idealni, kdyby po vzoru RAV existoval AVG demon a k
tomu propojovaci demon pres knihovnu Milter. Kdyby se to melo vzdycky
znovu spoustet, moc to pro servery nebude (tj. skoly, nemocnice a vubec
vetsi organizace, ktere si posilaji *.doc a *.xls). Pak to bude take
otazka ceny :), tj. vzhledem ke konkurenci mene nez 10kKc/rok.

O knihovne Milter jsem psal na linuxzone.cz.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz