Antivir AVG

Pátek Leden 31 08:16:41 CET 2003

Milan Kerslager wrote:
> Pro sendmail by bylo idealni, kdyby po vzoru RAV existoval AVG demon a k
> tomu propojovaci demon pres knihovnu Milter. Kdyby se to melo vzdycky

	A proc takto tristit sily? Pokud mne pamet neklame, pak amavis via
milter komunikovat umi -> staci akorat Amavise naucit linuxovemu AVGcku
(otazka jednoho definicniho souboru)... (samozrejme, ze predpokladam, ze
slusnejsi antiviry (stejne jako dneska i jini, a RAV neni vubec prvni,
takze vzor je jinde) maji daemona a pres UNIX socket ci jinak
komunikujici utilitu, ktera 'predava praci').

> O knihovne Milter jsem psal na linuxzone.cz.

	Jenze Milter je IMHO pouze via sendmail, ostatni MTA/MDA jsou na tom
jinak... proc delat jednoucelove reseni, kdyz to neni treba?