RedHat vs Debian

Pátek Leden 31 08:28:39 CET 2003

Milan Kerslager wrote:
> To mi jako chces naznacit, ze tvrdim, ze se nekdo u SuSE flaka? Nebo zde
> chces naznacit, ze SuSE tahne vyvoj a RH na nej kasle?

Cituji: "Nová Glibc, GCC i záplaty pro UTF jsou právě výsledkem práce RH
a ostatní to buď právě adoptují nebo na tom pracují"

	Takze ja bych si dovolil sdelit svuj nazor, ze Red Hat Inc. to rozhodne
nedela pro moje krasne oci a pro moje i sve poteseni, ale jen a pouze z
duvodu __FINANCNICH__, SuSE je na tom stejne... (snad Debian by do teto
kategorie nepatril) A privlastnovat si __CELOU__ praci na projektu pod
sva kridla je ubohost, kterou zrovna Linux, vyjma par vyjimek, netrpi...
GCC ani GLIBC nejsou a nebyly produkty Red Hat Inc., netvrdim, ze
neprispel svym dilem ke __ZLEPSENI__ a mozna i urcitemu rozsireni
funkcionality ci kompatibility se standardy, ale pro toto vse, rozhodne
neplati tvrzeni, ze "nova GLIBC, GCC je vyledek prace Red Hat Inc." - to
jako nikdo jiny nic nedela na techto projektech? (Staci se podivat...)

> zalezitost to tam prsknout. Musis zarucit funkcnost a to znamena
> zaplaty, zaplaty a alokace lidi na veci, ktere jeste neexistuji (v
> provozuschopnem stavu).

	A mimo jine udelat ze zakazniku testery... - super pristup...:-(