Antivir AVG

Pátek Leden 31 10:28:18 CET 2003

Michal Dobes wrote:
> vetsiny pocitacu neni casove kriticky, tak s Vami souhlasim. Pokud je
> antivir jen doplnek k dalsim opatrenim (hlavne vychova lidi, aktualizace
> softu, nastaveni prav, ....) a na funkcnich pocitacich zalezi zivnost,

	Pokud je AV doplnek k tomu, co jste napsal, pak de-facto jeho funkce je
zbytecna a duplikuje (coz nemusi byt na skodu) jine postupy... A na
prihodu "co kdyby" je naprosto nevhodny, protoze veskera obrana je
'off-line' => nejprve utok, pak jeho analyza a pak protiopatreni, to uz
je lepsi IDS, ale na viry jaxi zatim neni metodika, snad krome
heuristiky, kterou na e-mailove cervy nikdo nedodava (nevim o
tom)...(ach ten vykon...)

> Obcas ma clovek pocit, ze digitalni podpis neni spatna vec, jen jej
> spravne pouzivat. :-)

	To je jedna vec, druha, ze lidi co rozhoduji tomu stejne budou prd
rozumet a ... - nerikam, ze se tak chovaji vsechny firmy, ale posledni
'varovani' ohledne MS SQL serveru (a ted je jedno, ze to byl tento
produkt teto firmy) jasne ukazalo, kdo hraje prim a kdo posloucha...

> Apropo, pokud jsem spokojeny uzivatel AVG na stanicich, tak opet zalezi
> na tom, zda ho bubu chtit na server? Je rozumny i pohled, ze na server

	No pokud se bavime o teto oblasti - myslim, ze je totalni blbost davat
na server a klienta AV stejneho dodavatele => se stejnou mirou
uspesnosti nalezeni... -> takze se shodneme... chape ale zakaznik?:-)