Matrox G400 DualHead

Tomas Konir moje na molly.vabo.cz
Pátek Leden 31 10:45:21 CET 2003

On Fri, 31 Jan 2003, Vladimir Naprstek wrote:

> Dobry den,
> dostala se mi do ruky graficka karta %SUBJ%, ale pri staru Xu (nastaven
> driver mga) se mi v logu objevi hlaska o neexistujicim modulu mga_hal
> (ale Xy jedou). Zkousel jsem se podivat na stranky matroxu, nejake
> ovladace i nasel a stahnul, ale s prekladem si nejak nevim rady (Readme
> neni a cteni Makefile nejak neni mou oblibenou zabavou).
>
> P.S. Lze nastavit dva monitory, na jednom (hlavnim) mit vse a na druhym
> nastavit jednu plochu s JINYM rozlisenim a pripadne i jinou velikosti
> [...]

mga_hal je modul ve kterem jsou nejake rozsireni, ktere se tykaji
videovystupu a DVI vystupu a mozna i neco dalsiho. Pro normalni pouziti to
neni potreba.

Dva separatni monitory nastavit lze. Nesmi byt zapnuta xinerama. Potom se
to tvari, jako dva samostatne displaye :0.0 a :0.1. Na kazdem je mozne
spustit samostatne jiny windowmanager. Jen nesmite pouzivat KDE, protoze
to najde a okupuje oba (nebo prijit na to jak to vypnout). Ja jsem to
jeden cas pouzival tak, ze jedno icewm (:0.0) bylo lokalni a druhe (:0.1)
bylo z druheho pocitace. Ted kdyz uz icewm umi xineramu tak to nepotrebuju
:-).

	MOJE

--
Tomas Konir