Matrox G400 DualHead

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na scplyn.cz
Pátek Leden 31 08:38:07 CET 2003

Dobry den,
dostala se mi do ruky graficka karta %SUBJ%, ale pri staru Xu (nastaven
driver mga) se mi v logu objevi hlaska o neexistujicim modulu mga_hal
(ale Xy jedou). Zkousel jsem se podivat na stranky matroxu, nejake
ovladace i nasel a stahnul, ale s prekladem si nejak nevim rady (Readme
neni a cteni Makefile nejak neni mou oblibenou zabavou).

P.S. Lze nastavit dva monitory, na jednom (hlavnim) mit vse a na druhym
nastavit jednu plochu s JINYM rozlisenim a pripadne i jinou velikosti
pisma (vyvijim webovou aplikaci a na vedlejsim 15" monitoru chci videt,
jak to vypada uzivatelum, napriklad)? Lze tioho nejak dosahnout?

--
Vladimír Náprstek