Klub uživatelů Linuxu ve Východních Čechách

Leos Literak literakl na centrum.cz
Pátek Leden 31 10:47:50 CET 2003

Petr Kristan wrote:

> Kdyby jste neco organizovali, tak bych se rad taky zucastnil.

pardubice nejsou tak daleko od prahy, takze by te (a mozna i ostatni)
zajimalo, že budeme mít takové setkání v půlce února. asi v sobotu 15.
nebo 22. odpoledne. podrobnosti zveřejníme na našem serveru abclinuxu
s dostatečným předstihem. máme zamluvenou celou hospodu ;-)

	Leoš

--
Leos Literak
http://AbcLinuxu.cz - tady je tucnakum hej!