Klub uživatelů Linuxu ve Východních Čechách

Jiri Mencak spambox na centrum.cz
Pátek Leden 31 11:30:30 CET 2003

In article <3E3A45F8.8030003 na upce.cz>, Vaclav Dusek wrote:
> Pred casem jsme meli snahu zalozit skupinu Open source group pri nasi
> univerzite, ale nenasli jsme dost zajemncu a fandu - pokud by se chtel
> nekdo pridat, udelat WWW stranky apod., kontaktujte mne, prosim
Myslim, ze to bylo naprosto idealni.  WWW stranky, list server, ...  To
vsechno musi "nekde" byt, a to nekde bohuzel vestinou neni "zadarmo".
Nedovedu si predstavit dost zajemcu, kdyby se za clenstvi muselo platit
a ziskane fondy pouzivat na placeni pripojeni na Internet a ostatnich
veci.  Universitni prostredi je myslim (i kdyby jen pro zacatek)
naprosto idealni.  Ja jsem rozhodne pro.  Myslim, ze zajemcu by bylo
hodne, jde jen o to zacit a ostatni "prijde samo".  "Word-of-mouth" se
siri rychle a newsy jako jsou tyhle by urcite prispely k rozsireni
klubu pratel Open Source.  Rozhodne nejsem jen pro klub pratelu Linuxu.

Bohuzel, ja se nebudu moct nijak vyrazne zucastnit nez se vratim.
Nebylo by zatim mozne zridit list-server a zacit tak s "budovanim
uzivatelske" zakladny?  (Hruza, asi sem tady uz byl moc dlouho,
prekladam z anglictiny do cestiny :)

Diky moc za odezvu.

--
Jirka