Automaticke doplneni promenne PATH po startu

Matus fantomas Uhlar uhlar na fantomas.sk
Pátek Leden 31 10:52:12 CET 2003

Garalda <garalda na email.cz> wrote:
-> prosim o radu. Mam Mandrake 9.0. Jiz delsi dobu se pokousim nastavit
-> pocitac tak, aby se mi hned po startu nastavily nejake cesty do promenne
-> $PATH, krome toho bych chtel nastavit jeste dalsi promenne a spustit
-> nejaky program (idesk). Laboroval jsem s tim, ze jsem do /etc/X11/xinit.d
-> dal symlink na ten idesk. To mi fungovalo. Pak jsem chtel nejak
-> nastavovat ty cesty, tak jsem myslel, ze to shrnu vsechno do jednoho.
-> Vytvoril jsem skript spustit_pri_startu, dal jsem si na nej symlink do
-> /etc/X11/xinit.d Skript vypadal nejak takhle:

-> #! /bin/sh
-> export JAVA_HOME=$HOME/prog_jaz/j2sdk1.4.1
-> export PATH=$PATH:/opt/OpenOffice.org1.0.1/program
-> idesk

mate tu chybu - ma to byt /bin/bash !!!
/bin/sh nemusi podporovat syntax "export premenna=hodnota"

bud pouzite

JAVA_HOME=$HOME/prog_jaz/j2sdk1.4.1
PATH=$PATH:/opt/OpenOffice.org1.0.1/program
export JAVA_HOME PATH

alebo pouzite bash.
Ja odporucam pisat shell skripty so syntaxou original bourne shellu...

 Chernobyl was an Windows 95 beta test site.