xf86setup (was: Re: boot disketa pro RH8

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Pátek Leden 31 20:03:58 CET 2003

"Jan Houstek" <houstek na karlin.mff.cuni.cz> píše v diskusním příspěvku
news:Pine.LNX.4.51.0301311634001.10017 na tygr.local...
> Co to je za grafiku prozradi lspci a velikost pameti si v 99% pripadu
> XFree nadetekuji samy, takze jim ji nemusite do konfiguraku explicitne
> uvadet.

No, neuvedly. Fakt tam neni nic jineho? Myslim pro textovou konzolu, to co
tam je mi tezce pripomina make config z kompilace kernelu. Taky to
nezdetekuje monitor a nakonec mi ani ty Xy nejedou. Holt jsem se musel
vystacit se 6 konzolama :-!

JL.