Jakou sitovku pod RH 7.3

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Pátek Leden 31 20:49:40 CET 2003

On Fri, 31 Jan 2003 17:16:33 +0000 (UTC), Karel j wrote:

: muzete mi prosim dat nekdo tip na 10Mbit eth. sitovku na koax,
: co nejlevnejsi, ktera by chodila v linuxu /RH 7.3/

Cokolvek NE-2000 kompatibilne, napr. zalozene na cipe
Realtek 8029. To by malo byt na krabici napisane. Ja mam
doma akusi ManLi "znacku" - chodi bez problemov (teda chodila,
teraz mam wireless).

Teda ak koaxom myslite tenky koax. Pamatnici si este
spomenu na hruby "zlty" ethernet a na ten uz dnes
asi nezozeniete nic :-)

: Ony nejlevnejsi jsou vetsinou takove ty softwarové

Prosim? Co to je softwareova ethernet karta?

Pochopitelne ze ak chcete najlacnejsiu kartu na 10 Mb koax,
asi to nebude ziadny velky vykrik techniky.

Zdravi
--
                                  Stano