Jakou sitovku pod RH 7.3

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Pátek Leden 31 21:59:19 CET 2003

>muzete mi prosim dat nekdo tip na 10Mbit eth. sitovku na koax, co nejlevnejsi, ktera by chodila v linuxu /RH 7.3/ a dala se nekde sehnat? Ony nejlevnejsi jsou vetsinou takove ty softwarové a ty moc asi linux-like systemy nemusi.. A prodavaci temer ve vsech pripadech vubec nevedi nic o tom co prodavaji :o(

Vetsina sitovek v linuxu funguje. Pokud bych potreboval sitovku na "koax",
koupil bych jakoukoli z bazaru, zprovoznit jdou vetsinou pomoci modulu
"ne" nebo "ne2k-pci". Verze ISA mohou chtit parametry IO ci IRQ predane
pri zavadeni modulu. Pokud nevite presne jak na to, stahnete si cast pdf
prirucky
k SuSE linuxu - dostupnou na www.volny.cz/oldfrog/suse-ref/. Informace tam
uvedene lze aplikovat v jakemkoli linuxu a jsou srozumitelne i pro
zacatecnika.

Pokud chcete sitovku pro narocny nepretrzity provoz, je vhodne se jeste
lepe informovat na spolehlive typy. Pokud nelpite na tom "koaxu", poridte si
novou 100/10Mb PCI sitovku s konektorem RJ45 - pro stanice staci levna
s Realtek RTL8139 chipem za 300,- Kc, pro narocny provoz pak treba Intel
EtherExpres 10/100Mb, ta vyjde draz.

Uspech preje
OldFrog.