chyby pri zapnutom dma na ide diskoch

Karel Kral co-as na quick.cz
Úterý Červenec 1 05:22:11 CEST 2003

Ahoj,

Rybarik, Michal napsal(a):

> bios na doske mam posledny ktory vysiel [rok tusim 2001]. pod
> xp-ckami na tom stroji neboli udajne ziadne problemy..

Mel jsem stejny problem. Musel jsem pomoci utilky stazene z WD stahnout
nastaveni disku jen na "ATA33". On si ho sice dobre detekoval (napr. max
ATA100, soucasne ATA33) - ale me to pomohlo.

(vseobecne to delam radsi i se seagate ;-)

Nevim, jestli je to i Tvuj problem (delalo by to asi i chyby pod XPckama
;-) a taky si psal, ze si zkousel ruzne kombinace PIO a DMA. Ten
nastavovaci soft je asi jen pro Win/(DOS).

Karel Kral
---