mobil pro GPRS a linux

Radek dara na post.cz
Úterý Červenec 1 05:28:01 CEST 2003

Zdravím,

Používám Siemens MT50 GPRS 4+1(asi nejlevnější GPRS mobil - 2900,-- už
jsem jej viděl i za 2650,--) v kombinaci s Mandrake 8.2.  S instalací
nebyl problém (mimo to, že jsem špatně opisoval  :-) )
Kompletní návod je i na
http://www.mobil.cz/tipy-triky/gprsnastavenis45030410.html

Siemens mají nevýhodu proti Nokii, že mají jednu zdířku pro nabíjení i
datový kabel. Datový kabel i s nabíjením se dá sehnat
(/sweb.cz/prusa.mt50). Já jsem upravil neoriginální datový kabel a
nabíjecí, stačí připájet potřebné vývody. Doporučuji koupit neoriginální
kabel je levnější a taky s ním odblokujete javu popř. operátora.

http://sweb.cz/prusa.mt50
www.volny.cz/djax/
www.mysiemens.cz

Radek